torstai 23. tammikuuta 2014

Hulluna rusetteihin!

Ihastuin Lontoossa käydessäni yhteen uuteen hiusjuttuun, mikä ei ole mitään verrattuna hiusdonitseihin. Donitseja alkaa mulla olemaan jos jonkinlaista väriä jo käytössä. Joten uutta asustetta hiuksiin aloinkin jo kaipaamaan.
Tämä uusi ihastus taitaa vielä vähän hämmentää ja monet ovat varmaankin ajatelleet jossain vaiheessa ettei koskaan enää:) Ysärimuotia parhaimmillaan jälleen kerran! 

 
 

Kummityttöni joutui taas kerran "kärsimään" mun uudesta innostuksesta ja olikin hieman nihkeä kun pyysin kuvattavaksi tämä uutuus hiuksissaan! Mun mielestä sopis kyllä hänellekin:)

Mitäs mieltä ootte?














Tässä vielä pienimuotoista ohjetta kuvakollaasina tämän kampauksen tekoon.



Irene jo aiemmassa postauksessa donitseista sanoikin, (klikkaa tästä) että pallodonitsi tulee juurtuu mun päähän - oon ihan varma et niin tulee rusettikin:)

<3:lla Sirkku




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentoi, kysy tai vinkkaa vaikka postausaiheesta! :)